Sunday, August 21, 2011

nak sendawa pn agak2 la, bulan pose kott...

hey !

hello !

act, aku ade mcm2 bnde nk mengumpat tetapi memikirkan bulan ramadhan..aku tahan..aku tahan... oyeah ! jap ! aku nak bagitahu ni, aku layan cter NORA ELENA...like a g6..like a bullshit.. HAHA..hentah mengapa tibe2 je rasa nak melayan.. mungkinkah kerana Ahmad Seth Tan...? ya ! maybe !

tpi, apa yang aku cuba nak pertegakkan kat sni bahawa aku adalah KL GANGSTER !! syiaaalll lah ! puiii !! haa..nmpk tuh...ciri-ciri yang dicari..ada..? *saya ada pisau lipat disisi* cukup gangster..?

oke, ta payah nak jd gangster sangat lah. jom kite bercerita mengenai diri saya..
nama saya arman...ini mama saya...mama saya cakap saya ada penyakit Automatik...*what the...*
oke, itu dialog sekali lagi ! sye ta mahu jadi Arman...saya tetap dgn KL GANGSTER sye !

TA PERCAYA ??!!???

saya pernah hisap shee-sha...
OMG !
yes, i do...
hari tu, tak ingt bile..saya pergi ke Kuala Lumpur utk membeli baju raya.
tpi, malam itu kami tiada tempat berteduh lalu kami melepak di cafe roof yang memperuntukkan perkhidmatan shee-sha. Lalu, saya dan rakan-rakan decide utk berteduh disitu. Kawasan itu dikenalpasti di area Dragon iaitu Bukit Bintang. Banyak mak nyah yang saya nampak, tpi, kenapa mereka tak goda saya..? Tak cukup gangster ke saya..??!!! Kalau diorg tahu saya KL GANGSTER, pasti diorg goda saya bukan..? Dibawah cafe itu ada rumah urut, kenapa mesti mengurut di malam-malam buta, pukul 3.30 pagi ?  Pakcik urut ape? Isteri pakcik ta boleh urut kah? Saya sangat takot...oke, itu lah Kuala Lumpur.

Apa-apa pun, saya rasa agak terharu kerana dapat pengalaman itu, tak semua orang boleh dapat tahu. 

nk ngumpat siket : saya hisap shee-sha perisa epal..^_^

maaf tiada gambar, bahaya !
lari dari tajok ! sory, itu kebiasaan saya..=)

3 comments:

atiqah said...

boleh ke isap shisha bu ?

nurull-nurull said...

eh, ta boleh ke..?

atiqah said...

tak tahu . hihi .