Monday, August 22, 2011

homaigod !!


homaigod !

homaigod !

HAHA..saje giler-giler ~~

hey ! saya baru habiskan drama nora elena...HABIS KAN OKEY ! dalam masa 2 hari setengah ni, kire hebat la saya kan..??!! Bayangkan drama itu ada 24 episode, saya tunggu die buffer and ta skip ape-ape episode pun ! *itu etika saya ketika menonton drama*

i don't like skipping !!

yaaaa...~~~

hey ! nak cakap lagi..saya suka SETAN..~~ seth tan..?
hero la !

kenapa ya? tiap kali kalau tgk pape cerita, pasti kita rasa terbayang untuk jadi heroin dalam sesebuah cerita itu. Contohnya : Sekali Lagi, saya nak jadi Sheila..tgk Nora Elena, saya nak jadi Nora Elena tu...tgk Kuch Kuch Hota Hai, saya nak jadi Anjali....dan of coz, tgk Nur Kasih, saya nak jadi Nur..!!

hey ! ta mahu !!

saya kan Nurul so Nurul Kasih ta boleh ke..? Sedap jugakkan abg Remy ?

hehe..saya ni gatal la..
jangan lah kawan dengan saya...=.="

listen haa boboy...gugurl...~ *ayat-ayat klise Miss Shua*
jangan manyak merangan haa...

hey ! hensem kan die..?

die lah pengarang jantung hari saya..!

hey ! awk hensem !
uhh..saya sungguh gatal.. dalam bulan puasa pun saya masih gatal..bantulah saya ! oh, doktor gatal...bantulah saya.




oh, abang remy !
siang malam saya termimpikan awak.*ini menipu*
ku menanti saat kita bertemu kembali.
oh, abg remy !
awak sangat menarek hati saya, sumpah !
sampai bile-bile saya akan bersama awak.
uhh....
oh, abang remy !









hokey !
sudahlah !
saya terlalu banyak merepek !
maafkan saya..

nak cakap-cakap siket nih : psal relationship status saya, tolonglah jangan percaya. saya setia ngn abg remy !


4 comments:

atiqah said...

gedik teramat ! only NUR kasih ok = NUR atiqah puspa jer . bhahaha ;P

nurull-nurull said...

alaa..beralah lah sikit kakak !

najwawa said...

berani kaw amek kl gangster aq ea.. duushh~

nurull-nurull said...

hahaha..
kau punye MALEKK..
aku punye SETH TAN..

beza..mmg berbeza..~~