Saturday, July 30, 2011

hey !

aku di rumah..!
seriously, aku di rumah..hehe...

happy..?
HAPPY..
sonok..?
sonok la jgk...

yang aku nk tekan kan kat sni, aku dok umah sorg2 pada hari Sabtu yang indah lagi permai..
Semalam ta payah ckpla, lgsg ta lena tido...
tido pkul 4, bgn 5.30 am..
rasa cm tido2 ayam je..=.="

Justeru, ini kerana ketiadaan ibu dan adik-adik saya.
Saya pulang kerana mereka, tapi hanya ayah yang mampu menemani saya...
*skema bukan ayatku?*

Pagi Sabtu, ayah keluar menguruskan hal nya..
tinggal aku seorang diri...
hey ! saya belajar la dirumah..
FOR THE 1ST TIME IN MY LIFE..!

ibu yang suruh..jadi saya ikut..
saya boleh belajar..
moga saya mendapat 4 flat lagi..saya suka sgt !

tapi, ketinggalan keseorangan diri di rumah tidak mematahkan semangat saya untuk bergembira di rumah.

SAYA ONLINE SEPUAS HATI SAYA..
SAYA TGK MOVIE..(juga movie itu)
SAYA BERANGAN..
SAYA MELIHAT TV SEHINGGA TV MELIHAT SAYA..

saya sungguh gembira...

hey ! ramadhan isnin depan..!
ta saba nak pose...i love pose..~~

hey ! UPS pn minggu depan...
ta saba nak UPS...i love UPS..~~

oke, saya mula merapu..
maafkan saya..
kawan-kawan ! wish me luck !

hey ! JANGAN PERNAH KATA BOSAN DUDUK RUMAH..
bagi ku, RUMAHKU SYURGA KU..
KMJ KU NERAKA KU...tetetettttt !!!





4 comments:

Anonymous said...

tak kua alam pon ;(
slmt mnymbut ramadhan..
gud luck ups !
u can do it..;)

atiqah said...

all d best UPS ! :D ye , betul ! RUMAHKU SYURGA KU =..='

nurull-nurull said...

fil : maafkan saya..kan saya sibuk..
puspa : thxx !

najwawa said...

HAHA! (^^)v