Saturday, June 4, 2011

adik-adik..??????!!!!!!!!!!!!!!!!

kepada PUNDEK, KEREK dan LANCAU..

post ini ditujukan buat korang.....=)

kokkkookkkoooo !!!!!!!
HAH ! APEKAH ITU..??
wokey, itu adalah bunyi kokokan ayam di pagi hari...
yg same ertinye dgn tahun kelahiran dak-dak 1993 ni lahir..

setakat ni, ta pernah la plk aku dgr ayam ade pnyakit BERLAGAK ke..
pnyakit TA TAHU MALU...
dan pnyakit KEREK yg teramat..

yg aku tahu ayam ni suke kejutkan org pagi2...
baik betul ayam ni..
tpi, HAPE SAL org yg lahir tahun ayam ni perangai cm kinze...
sorry to say la...

almost everyone kotttt...
BAJET BETOL....

lu hingat KMJ tu bapak lu pnye kampung kah...??
akak betul-betul ta paham la...*geli siak*

hentahlaa...dri dulu smpai skrg...
org cm dah tahu je ktorg ni dak PDT...
skrg ni dak exPDT..
cm ade cop plk kat dahi ktorg nih..

so, secare rasminya..adik-adik tahu la kitorg ni KAKAK@ABANG kan...??
at least, dlm kelas pn ktorg da bgtao ktorg ni exPDT..

but !!!!!!!!!!!!!!!!! tak perlu la BERLAGAK PANDAI....

ade ke.....................
Lancau : ehmmm...exPDT belajar skali ngn ktorg ke? Boleh ke bawak ni...??

prihatinyee !!!!!!!!!!
hoiii...WTF la kan...?
haa...kan da mencarut...
dose..dose...

al-maklum la..badan kitorg ni KECIK-KECIK..
boleh la kau tolak-tolak...
korg kan dlm golongan berbadan besar...

heiii...geram tol aku..
MATANG SIKIT ~~

give some respect la..
kate budak pandai..
bkn budak pandai..sumenye pandai ke..??
pndai jage hati org..
pndai hormat org...

cm gitu la..
tpi, satu je la aku nk ckp..
tak sume nye sengal..
budak 3 org tu je...

yg lain masih dlm perhatian...
alhamdullilah, korg oke..
teruskan oke korg...=.="

credit to Siti Shuhadah bt. Yusuf @Syue kerana memberikan nama yg sesuai kepada mereka...=.="

bisik-bisik : aku ni bukan jenis yg suke CARI GADUH tau..tpi, klo korg mule kan dlu..ape lagi !! masuk..masuk...

2 comments:

atiqah said...

woott wott . haha . ini mmg BENGANG habiss ~~ biasa laa broo . kau sebilik ngn budak2 pst kee ?

nurull-nurull said...

bengang la seyh..
tpi, xpe...aku cool !
hehe...
aku kan kkak yg baik..=.="