Tuesday, June 28, 2011

hayepp !!

assalamualaikum ~

huhu..lame ta update..
busy lorh...
maklum la PST kan...
derrr...
TAHI !!

* sejak akhir-akhir ni kuat la plak mulut aku ni berzikir..=.="

AKU NAK BERUBAH !!

siyes ni !
aku nak..
aku mahu..
aku bersungguh-sungguh..
eceh !

hokay !
asalnye aritu ade pilihanraya JPP..u know ? JPP..?

hade ke abg Z (bukan nama sebenar) hajak aku msuk binatang tuh..
NEVER SAY NEVER LAH KAN..~~

tak hingin saye...
sye ni dah la buku peraturan pn tak khatam lagi..
kad matrik tu dah berapa kali kne rampas..

HADE HATI NAK JADI JPP...??!!!

so, nk di jadikan ceritera..
one day, aku pn pergi ke dewan utk mengundi...
sye nk undi die !!!!!!! aka abg Z..

dgn kelawakan kebodohan yg die buat pagi itu siap suro aku bwk sijil lahir..(i hate him)...aku dgn satu tujuan, satu destinasi pegi la mengundi si dia..

KESIMPULANNYA....PUAS HATI ~~

die menang and ...............


nk mengumpat ni : hurm..sedih jugak la ble classmate ku tidak dpt ape yg die ingin kan tuh...=( tpi, die mmg patot TAK DAPAT PUN !!!!!!

bahagia ~~


No comments: