Monday, May 23, 2011

jage diri elok-elok....


assalamualaikum..~
hye !

esk aku da nk blik mtrik...
aku mtrik dua tahun..=.=", so harus la aku kembali untuk meneruskan perjuangan aku hingga ke akhirnye..

masalahnye skrg, AKU LANGSUNG TIDAK BERSEDIA@TIDAK MAHU@TIDAK BERDAYA untuk pulang ke KMJ..atau lebih selesa di gelar rumah kedua ku selain putraVERYjaya.

sesungguhnye, aku tidak @#$%^ !!!!!!!!!!!!!!!!

haa...nmpk bnyk simbol-simbol yg tidak difahami..
itula perasaan aku skrg...
berbaur-baur....

tidak mengapa lah..
aku REDHA..
dlm hidup aku sentiasa REDHA...
smpai anak aku pn aku ingt nk kasi name REDHA...

wokey !
sekali lagi, aku kena harungi pahit getir orientasi yg membosankan itu.
aku dah download beberapa lagu OST 49 days, lagu hindustan...dan juga meminjam beberapa buah novel drpd sahabatku untuk dijadikan sahabat ketika orientasi nanti.

Aku bukan cube untuk jadi pelajar durhaka atau pun apa.
Tapi, itu sahaja yg mampu mengubat hati aku kerana terpakse menjalani aktivii @#AL ini..

sye marah ni, MARAH !!
awk nmpk lubang hidung sye..??!!
sye betul-betul marah ni....

tetapi, aku cube melupakan perasaan AMARAH aku ini sblm aku menjejakkan kaki ke Tangkak dimana terletak nye KOLEJ MATRIKULASI JOHOR (KMJ), nme yg lebih glamourous KOLEJ MENCARI JODOH (KMJ)...

HAHA....nmpk permainan die tuh..??!!
oke-oke la...

aku harap aku sihat la kat sne...sbb mse orientasi tahun lepas, AKU DEMAM....
cehhh..nk mintak belas kasihan..~~

kawan-kawan !!!
jage diri ye....
jaga kesihatan..
papehal kite jumpe lagi...

my KEYES girl !!!!!!!!!!!!!
Nur Atiqah Puspa, Nurul Ainie Muhammad, Nur Farawahida Zamri, Asila Ahdi, Filzah Rasyidah, Iffa Najlaa dan Nurliza Syuprisal..........
I LOVE U GUYS SO MUCH !!

good bye putraVERYjaya..

2 comments:

atiqah said...

;') , dia bila dah agak lama cuti begitulah jadik nya . YES , ORIENTASI mmg tak best . tp , mase orientasi la bleh usha budak2 handsome ! ;P selamat lah anda di sana . SATU TAHUN je. SUNGGUH , TAK LAMA. percayalah. esok lusa , anda yg terkejut dan TAK SANGKA dah habis matriks ! ;D kitorang kat sini selaluu sgt2 bersama kau ! ;;) GOODLUCK oke, TINGKATKAN PRESTASI , kurangkan kontroversi. :D

nurull-nurull said...

ye !
aku ade pikir psal mngusha-ngusha tuh..
oryte !
aku terima nasihat kau..
aku akan cube kurgkan kontroversi di sana...
*bajet cm bnyk wat kontroversi je*