Sunday, May 22, 2011

sye bersyukur sgt-sgt ade kawan mcm die...^_^

assalamualaikum ~

entry ni khas utk someone yg bername Nur Atiqah Puspa
pupa, aku bkn sngaja nk update blog psal kau sbb aku ckp td..
aku mmg IKHLAS..
mmg da lame aku ade niat..~~

*cehh...awal-awal da emosi*

die ni yg aku kenal...terSANGAT-SANGAT la poyonye..
sungguh !
terlalu !
terlampau !
semua nye ade pada die...

aku knal die mse kt teknik Sirpunk..
seriously, aku ada rmai kwn disitu..
BESTFREN...!!
die adalah salah seorg drpd besfren sye...

mesti korg tahu psal KEYES kn..?
Nur Atiqah Puspa adalah salah seorg drpd KEYES yg merangkap salah seorg drpd kawan baik aku..
*ta kesa la klo die ta anggap aku kwn baik die pun*

tpi, aku bersyukur dpt jumpe die..
dpt knal die..
aku kat skola tu selame 2 tahun, kitorg same class...
tpi, mse awal form 4 ta rapat sgt..
ktorg start RAPAT GILER-GILER mse form 5..
mmg kenangan manis la even SPM pun !

HAHA..aku ta dpt lupakan..~

ini die Nur Atiqah Puspa..=)

Nur Atiqah Puspa yg aku kenali :

1. Cantik
2. Hot
3. Pandai
4. Bajet
5. Poyo
6. Kelakar
7. Sukar nak gelak....*die bley gelak tp terlalu asing di telinge kami*
8. Mempunyai suara yg kuat *ble die gelak, excited*
9. Seorg pemakai contact lens
10. Baik hati terhadap kawan-kawannye...


puspa, thx sbb sudi kawan aku...
keputusan final kau SUMPAH ! luar di jangkaan aku..HAHA
kau sntiasa bgi aku smgt utk blaja...
kau masih sme sperti dlu..kau ta penah berubah..
thx buatkan huruf E utk aku..*yg THE KEYES tu*
jge diri kau elok-elok..
aku syg kau..
aku maksudkan nye ble aku taip kt fesbuk tu..
aku betul-betul sygkan kau...

mcm kat entry iffa..
klo aku ade 1 juta, rm 15 000 aku akan bgi kat kau..
gunela dwet tu elok-elok...

makan bnyk-bnyk..kau kurus sgt...
tp, bgus jgk kau kurus..kau buat aku nk kurus jgk ble tgk kau cmtu...

terima kasih Nur Atiqah Puspa..
aku harap dpt jadi kawan kau dunia akhirat...^_^

cantik bukan..??

puspa..!! ^_^

3 comments:

atiqah said...

EXCUSE ME , bukan harap oke ?! kau MEMANG KAWAN AKU DUNIA AKHIRAT . dengar tuu . :) serious sedih baca entry ni . *bace entry iffa pun sedih , apatah lagi special utk diriku ini. :) nazihah , serious , aku sayang gila dekat kau. :) p/s : kalau aku pergi dulu dari kau , aku harap kau dapat datang tgk kubur aku . ;')

nurull-nurull said...

HAHA..
kau dgn weed suke ckp pasal mati-mati ni..
psal pegi dlu...
jgn laa...aku doakan umur korg pnjg..
spe nk meriahkan mjlis kawen aku nt...
ingt !
aku akan mlwt kubur kau...=.="

Anonymous said...

sye pon syg die ! ;)