Saturday, November 10, 2012

Dunia Baru Part 2

assalamualaikum.

Okay. Part 2 sudah bermula.

Status : aku masih di UPM.

Perasaan : bercampur-baur.

Bismillah.

As you know, (ada yg dont know), aku amik BS (K) Major Kimia kat upm ni.
Agak tough jugakk lahh subject nya.
Tp, aku boleh kot. hmm


Susah bakkk hangg.
Pehh. Sape yang dapat course ni, aku ucapkan selamat berjaya.

Baru-baru ni ada test, dan.....
result 1st test aku teruk.
Yes. Teruk gila. Damn punya tahap.
Result mcm orang yang ta penah dtg class.
Namun, aku ta penah ponteng class. Sekali pun.

Hmm..., ottoke ?

Aku dah muhasabah diri.
Namun, aku masih begitu.

Agak, bila aku nak berubah doe.
Serius aku risau.
Dapat jpa ni pung aku rasa rejeki aku.

Dan aku akan manfaat kan rejeki ni sebaik mungkin.
Senior dah ta buat hal. Tp, itu lah.
Aku masih ta boleh catch-up semua ni lagi.

Dan aku sangat sangat sangat risau.
Mana semangat aku nak belajar dulu tu.
Pehh. Ada 'adam' kot baru aku semangat balik.
Ahahahahaha.

p/s : please doakan result 2nd test lagi better dri 1st test. Aku USAHA. ;D

No comments: