Sunday, September 16, 2012

Dunia Baru Part 1

assalamualaikum.

Kini, secara officially aku budak U. Universiti Putra Malaysia.

okay.

U ni seriously beza sangat dengan matrik.
So, adik adik. Sila get ready. Everything ready. Duit, pakaian, fizikal, mental. rohani, jasmani, semua lohh.

For  those yang dapat senior suka buli, redha je lah.
Cool sudehh. (ckp dgn diri sendiri)

Aku bukan nak mengadu apa. Just rasa nak share. Tak semua kan dapat kena ragging dengan senior. Kira, yang dapat tu, tung ahh.

Actually, jujur daripada hati aku yang kecil molek ni, aku nak sangat cari jodoh kat U tu.

Setelah 2 minggu berada di sana, belum jumpa lagi.

Tak apa, guwa masih tunggu lu. But, please datang cepat sikit.

Bukan guwa ta sabar, guwa cuma nak tahu lu wujud ke tak. Boleh ehh. -..-'

Hmm. Abang senior ada ngushaaa tp dari segi pengalaman aku yang ada ramai adik beradik laki. Depa ni cuma nak seronok jaa dgn freshies.
Ta baik noo bang oi.

Mainkan perasaan orang, kejam.
Dan, guwa ta suka orang kejam.

But, en. Jodoh.
I hope you not like that.
Aku cuba jadi baik sebab aku nak dapat orang yang baik macam kau.
Jaga aku.
Bimbing aku.
Sebab aku.........

pehh. macam drama. Naziha 2.
kuikui.

ada lagi benda nak cerita.

p/s : lagu UPM sedap. ;)

No comments: