Saturday, September 3, 2011

cuti sudah habis bro..=.="

assalamualaikum.

tanggal 4 september 2011, bergeraklah aku ke suatu tempat yang dikenal pasti merupakan kawasan pembiakan kinze..HAHA !
hey..malas betul aku kalau bab-bab pulang ke gagang nih.

KOLEJ MATRIKULASHIT JOHOR, TANGKAK, JOHOR.

huh..tahi !
ini semua adalah tahi.
geram mak !



but, the problem is...............

1. tiket bus ta beli lagi.
2. ayah confirm ta nak hantar..alasan : jem..jauh..patah pinggang ayah...*huh, smpai hati !*
3. homework...satu hapak pun aku ta usek.
4. tahap kemalasan yang sangat tinggi.

kalau ikut akal aku yang masih di takat umur 7 tahun setengah ni, aku nak je kahwin. dok umah. masak. basuh baju. tgk drama nanges-nanges.

HEAVEN KAU !

sumpah aku senyum camni klo cuti..=.="

oke, aku ta mahu. aku nak kerja. aku nak berjaya. hey ! kata nak belajar UK..apa barang ta mahu balik Kolej Mencari Jodoh (KMJ)

AYUH..AYUH...

common nurul ! u can do it !

oh tuhan, kau bukakan lah hatiku untuk pulang ke KMJ dan terangi lah hati hambaMu ini untuk mudah menerima segala ilmuMu ya Allah..amin ya rabballamin...

kira camni lah muke aku kalau dah kena balik KMJ...

sekadar hiasan
nak ckp-ckp sikit : kalau tiket bus dah habes, saya balik ISNIN lah..hehhhehhh..=)


3 comments:

najwawa said...

aqrase muke yg mcm tahi tu same mcm muke kaw~ haha! jujur dari hati ku yg ikhlas*

atiqah said...

BEST OF LUCK LA KAWAN . ;)

nurull-nurull said...

siot je wawa !

thx pus !