Saturday, May 7, 2011

dengan gaji RM 185 sahaje...

oke !
BAYANGKAN, aku keje sebulan, aku hanye mendapat rm 185 sje..
jom kite rmai-rmai bayangkan..~ ~
watepakkk...=.="

sumpa, sedih...

aku da berkire-kire da nk abiskan gaji tu dgn ape...
siap berangan lagi....*aku sgt kuat berangan*


...zylo..


aku start nk beli bende ni sejak die mule-mule kuar dulu.............=.="

....cute headphone....
bnde ni plk aku nk beli sejak earphone aku rosak..mane taknye, tido pn dgn die.. Tpi, kali ni aku nk beli headphone sbb telinge aku kecik sgt..ta muat earphone tu aku sumbat..kdg2 sakit tinge aku...=.="

..girrafe toyRus...

sejak aku keje kdai mainan ni, aku suke plk tgk girrafe ni..comel...jadi bantal peluk..KONFEM LENA !!
dhla panjang...hadoyyyy...nk beli.....


rasanye itu je la yg aku nk beli...tpi dgn RM 185, mmpu ke??? nk bayar yuran mtrik pn terkedet-kedet...
haiii....aku betul-betul ta puas hati ni....karang aku saman jgk kedai tu...*kejam*
harap-harap la aku dapat beli semua ni...^_^

amin !
assalamualaikum....^_^

3 comments:

atiqah said...

bapak sikit ? aku yg dapat offer keje jj gaji dalam rm600 still tak puas hati gila . haha ,.

nurull-nurull said...

taik ta taik...geram tak..??
BABY tolll....
hentahla..
katenye ade masalah dgn org dalam..
pegi mmpus la....masalahnye aku kje penat2 dpt rm 185 je??
wtf...

atiqah said...

takpernah kut org buat macam tu ? kau tahu tak kau kerja kat mana ? TOY R US kottt ? tempat loaded kot ? kau tak komen ka kat org atasan ? kalau aku mau naik court .