Monday, May 9, 2011

bgi aku HARI-HARI ialah mother's day....=.="

assalamualaikum...

haha..
bukan nk ckp aku sambut ke tak, tpi sbb org da keco-keco mother's day..
masuk kete, bukak radio pn mother's day

so, i think i need to buy something 4 my ibu.....mybe, she will feel more valuable..

nk dijadikan cerita..
aku ni tak penah la sambut mother's day ni,....*mse kecik-kecik dlu adela*
aku pn beli kan hadiah...
tpi, yg slack nye aku g bagi hadiah tu hari JUMAAT..

sumpa, aku terlupe gler hari ibu hari ahad..
hari ahad minggu ke-2 dlm bulan mei..
bnde ni aku belajar mse skola dulu....*pendidikan sivik dan kemanusiaan*

tpi, tgk ibu cool je...so, aku pun cool je la..
teng..teng..
ari ahad..
HARI IBU YG SEBENAR...
aku masih cool...

alaaa...aku tahu..ibu ta kisah pn semua tu..
die ta dpt hadiah pn xpe...
ibu sgt-sgt mengutamakan anak-anak die...
die xnk anak-anak die susa...
kdg2 tgk aku kerja penat-penat..die mintak maaf sbb ta masak..

xpe bu..dikyah paham...
ibu jarang masak sekarang sbb ibu tak boleh berdiri lame-lame...
kaki ibu tu sakit....
nnti bengkak..
xpe, dikyah pham...

dikyah hepi sgt sbb ade ibu..
ibu comel..
ibu marah pn comel..
ibu makan pn comel..
dkyah suke dgr ibu marah..
ibu dah lame ta marah dikyah..dikyah rindu...~ ~

ibu, jage diri ibu elok-elok tau..
jaga kesihatan ibu..
dikyah tanak ibu sakit...
ibu sakit, dikyah 1000 kali sakit...
dikyah ta ready nk tgk ibu pergi...
ibu jgn kerja kuat-kuat...
ibu dah tua...

dikyah jnji dikyah belajar pandai-pandai..
dikyah kerja tinggi-tinggi..
nnti dkyah kawen ngn arkitek...
dikyah suro hubby dikyah buat TERATAK IMPIAN IBU EY..
tpi, ibu knela tnggu 4-5 tahun lagi..
kejap je...

dikyah sayang ibu sangat-sangat !!

pn. normahdiah bt. mohd nor aka CIK NORMAH..^_^

No comments: