Tuesday, November 8, 2011

ada benda yang kau patut baca tapi kalau kau tak baca pun tak apa.

assalamualaikum !

hari ini jom main MENEKA-NEKA !!

jom laa..~~
jom laa..~~
jom laa..~~

seperti yang anda sedia maklum, saya adalah peminat Encik Remy Ishak yang tercinta. Ya, saya tahu dia bercinta dengan kak Tiz. Dan saya juga tahu mereka akan berkahwin tak lama lagi. Tapi, kita hanya mampu merancang bukan, Tuhan yang menentukan. Kalau saya terpaksa kahwin dengan dia, bagaimana ?  Takkan saya mampu melawan takdir ?

Haha. Itu merapu. Merapu sangat.

Okay, abaikan.

Tujuan saya menghupdate hari ini adalah kerana saya ingin menunjukkan pada kalian akan penemuan terbaru saya. Perihal abg Remy dan abg Sam. WHAT..?!! Sam pulak..??!!

Bukan Sam Bunkface, jauh sekali Shaheizy Sam.

Ini adalah Sam Milby. seorang aktor daripada Philippines yang mempunyai rupa iras abg Remy saya.

Mari saya tunjukkan.



Sama bukan.?

Satu lagi !

ha..kan comel kalau abg remy senyum cam gini..-.-"

Tapi, walaupun dia muda dan bergetah. Dia masih tidak boleh melawan kekasih hati saya, si abg Remy..

oyeah !


wowo....sila jangan tergoda..

nanti saya beli perfume itu..-.-'

Baiklah. sekian saja untuk hari ini. Selamat malam dan salam sejahtera.

No comments: