Friday, May 20, 2011

die akan jadi HERO saya buat selame-lame-lame-lame-lamenyerrr..=.="

ASSALAMUALAIKUM...

sepanjang 1 bulan setengah cuti ini...
aku telah berangan terlalu banyak kerana tiada apa yang aku mampu lakukan...

kesimpulannye, setiap hari, aku WAJIB berangan..
nti da msuk mtrik, segan la aku nk berangan-rangan..
nanti org ckp ape plk..

jatuh SAHAM..
wat~eve~nye~ pun...
aku nak kongsi SIAPA YANG PERNAH MENJADI MANGSA KNE BERANGAN ngn aku...

calon-calonnya ADALAH :

no.1 di hati..abg REMY...=.=" *nth ble2 aku minat die, tnpe disedari*

MIR MBLAQ...budak korea...sbb ?? die comel..=.="


CESC FABREGAS....u know him? i bet u dont know...*pliss know him,  he is a football player*

SHAHID KAPOOR....hindustan boy ! *aku minat cter hindustan cm org gler*

FT ISLAND...diorg sume sye PUNYERR !!
CN BLUE...mereka juga..

last but not least..AAMIR KHAN..hero sepanjang zaman...*3 idiots*


nampak PERMAINAN die tuh..??!!
HAHA..nak yg hensem-hensem je....
diri sndiri ta sedar,,,
haii.....itu la MANUSIA oke....??

tp, aku ada sebab nk berangan pasal diorg....
bkn sbb hensem je..
try la google diorg..
tgk BAKAT diorg...

haa..sume hebat-hebat belaka..
sume tinggal umah FLAT..*tibe-tibe*

wokey !
itu saja...

nk ckp sikit nih : ni sume MIMPI je, nk BETUL-BETUL...mmg HARAPAN laa..~ ~ doakan la aku dpt sorg dri diorg..sorg pun JADI LA !!!

No comments: